7. února 2012

Poslední fotky z prvního domova

Tak pánům klukům skončil ten jejich squat a na začátku tohodle roku se rozstěhovali po Olomouci. Protože já bydlím od května, co páníček odjel za kačákama do Prahy, u paničky v Lutíně, tak mě ani jí se stěhování netýkalo. Zato páníčka jo, v součtu za poslední plus minus rok už poněkolikáté, a protože na tom squatu bydlel, co je v Olomouci, nejdýl, tak o tom natočil i film (k vidění tady), u kterýho Ondra, jeho velký to ex-spolubydlící, uronil nejednu slzy, protože on tam bydlel ještě dýl. Ve filmu jsem k vidění i já a panička Ráďa, ale protože mě je tam málo [ :-) ], tak sem dávám fotky z mé inspekce v tom Marťovým bývalým kutlochu, která proběhla chvíli před Vánocemi... poslední fotky z mého prvního domova... 







Žádné komentáře:

Okomentovat